Op familiebezoek in Maleisië - Reisverslag uit Johannesburg, Zuid-Afrika van Ed en Rinske Molenaar - WaarBenJij.nu Op familiebezoek in Maleisië - Reisverslag uit Johannesburg, Zuid-Afrika van Ed en Rinske Molenaar - WaarBenJij.nu

Op familiebezoek in Maleisië

Door: EdRi

Blijf op de hoogte en volg Ed en Rinske

23 November 2014 | Zuid-Afrika, Johannesburg

Beste, lieve familie en vrienden,
Nog twee nachten (onrustig) slapen en het is zover; we gaan naar Kuala Lumpur! Daar gaan allereerst kijken hoe Marjon en James het maken en hoe ze wonen. James is momenteel druk met zijn werk en Marjon, ja Marjon zit op de fiets in...... ZW Australië. Zij komt zo'n 2 uur na ons aan op het vliegveld van Kuala Lumpur.

Na een paar dagen acclimatiseren en KL verkennen zullen we o.a. 5 dagen naar Sabah op de noordpunt van Sulawesi (Borneo) vliegen en daar o.a. een boottocht gaan maken. Dit is een NP in Oost Maleisië. We zijn heel benieuwd. Wie weet komen we met een serie mooi foto's en dito verhalen terug.
We houden jullie op de hoogte !

Groeten en liefs van Rinske & Ed

NB: we laten de ZA foto's nog even staan totdat ze ruimte moeten maken voor de foto's uit Maleisië.

• 23 November 2014 - 22:55

J & C Syberden:

Dear Ed & Rinske, we hope a safe trip and look forward to many pictures.

Greetings
    J & C

• 23 November 2014 - 23:03

Jos En Annet:

Hey wereldreizigers,

We zien nu pas dat jullie al ruim 2 weken op reis zijn.
    Leuk dat we jullie weer kunnen volgen.
    Doe Marjon de groetjes van ons en geniet ervan!!

groetjes Jos en Annet

• 23 November 2014 - 23:06

Wilna:

Een heel goede reis toegewenst en een fijne tijd daar met Marjon en James.
    Ik volg jullie weer graag via jullie foto's en verslagjes.

• 24 November 2014 - 01:20

Dick & Gea:

Goeie reis en fijn weerzien met Marjon & James. We gaan jullie reis volgen. Heel veel plezier en wensen jullie veel fotomomenten. Wij letten wel op de 'winkel'.

'Weerkommen' zegt de Drent.

groeten, Dick & Gea

• 24 November 2014 - 09:05

Ab En Aiena:

We wensen jullie een goede reis toe. Geniet er van. We kijken uit naar jullie reisverslagen en foto's.
    Groetjes Ab en Ariena.

• 24 November 2014 - 14:44

Bortha:

Hoi Ed & Rinske,

Heel goede reis toegewenst en fijne tijd bij Marjon en James.

• 24 November 2014 - 18:35

Coert Kramer:

Was van plan om jullie vanavond (24/11) te bellen voor een afspraak in het Hoge Noorden.Lees nu jullie mailtje van gisteren dus ik stoor jullie niet meer. Wil en ik wensen jullie een heel mooie reis en doe de groeten aan Marjon. De afspraak maak ik wel volgend jaar. Goede reis en mooie foto"s. Coert

• 24 November 2014 - 18:35

Coert Kramer:

• 25 November 2014 - 20:07

Rianne En Roland:

Leuk dat we jullie weer mogen volgen! Alvast een hele goede reis toegewenst en we kijken uit naar de verhalen en foto's!
    Groetje Rianne en Roland

• 27 November 2014 - 22:08

Date En Leida:

Heel veel plezier en we kijken uit naar de foto's!

Leida en Date

• 02 December 2014 - 20:43

Nico:

Hoe is het in de Oost en met de familie aldaar? En natuurlijk ben ik ook benieuwd naar de eerste foto's Ed. Heel veel plezier en een gezellig Sinterklaas of doen jullie daar niet aan?
    Groeten van Els en Nico