Vlindertuin en zicht vanuit Kuala Lumpur Tower - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Ed en Rinske Molenaar - WaarBenJij.nu Vlindertuin en zicht vanuit Kuala Lumpur Tower - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Ed en Rinske Molenaar - WaarBenJij.nu

Vlindertuin en zicht vanuit Kuala Lumpur Tower

Door: Ed & Rinske

Blijf op de hoogte en volg Ed en Rinske

15 December 2014 | Maleisië, Kuala Lumpur

Leuk om jullie berichten te lezen. Nog even snel wat foto’s en een ‘up date’ vanuit het altijd warme Kuala Lumpur.
Zondag zijn we met z’n tweeën naar de vlindertuin geweest. Schitterend al die mooie tropische vlinders! Voor de fotograaf was het wat minder, want door de hoge temperatuur waren uiteraard de vlinders heel actief en was het transpireren voor de bezoekers.
Al met al hebben we genoten van de prachtige kleuren en vormen van de vlinders.

Kuala Lumpur Tower
In de tweede helft van de middag hebben we met z’n vieren genoten van een High Tea. Bijzonder want deze vond plaats in het ronddraaiende restaurant van de KL Telecom Tower. Op een hoogte van 281 meter. Het dak bevindt zich 335 meter en de antenne reikt tot 421 meter.
Ter vergelijking: de Petronas Twin Towers zijn 451 meter hoog.
Het ‘high’ in de High Tea slaat meer op de hoogte dan op het gebodene: een heerlijk uitgebreid warm buffet. Het uitzicht was adembenemend. Een maal in het jaar is de toren het middelpunt voor paragliders die met hun matrassen dan van de toren springen. Er zijn op internet wel YouTube filmpjes van te vinden.

Morgen, dinsdagavond laat, vliegen we weer naar huis. In de loop van woensdagmiddag hopen dan weer gezond en wel thuis te komen.
Het was een bijzondere reis, bij de kinderen op bezoek, met heel veel nieuwe indrukken. We hebben in meerdere opzichten genoten. Nu maar hopen dat de kou in Nederland snel zal wennen….
Lieve familie en vrienden, bedankt voor jullie belangstelling en tot ziens!

N.B: LET OP >>>>>>>>> Klik op "Ga naar het overzicht' , hier rechts onder, voor de hele fotoreportage !

Onder het bericht staat namelijk maar een deel van de foto's.

• 15 December 2014 - 15:15

John & Cheryl:

Dear Ed & Rinske:

Again beautiful pictures, have a safe trip home.
    Best Regards
    J & C

• 15 December 2014 - 17:21

Janny En Mattie:

Hallo Ed,Rinske, Marjon en James

Weer genoten van jullie mooie reisverslag en prachtige foto`s, is de VW in de koffieshop niet iets voor Vincent !!!!
    Verder nog een goede terugreis, bij aankomst dikke jas + handschoenen aan, en een muts op.

Groeten aan Marjon en James

• 15 December 2014 - 20:12

Ellen:

Hallo Ed en Rinske,
    Wat een schitterende foto's, kan zien dat jullie genoten hebben. Ook leuk dat jullie dit met de kinderen konden doen.
    Hele goede reis terug en hoop jullie binnenkort weer in Den Haag te zien,
    Veel groetjes Ellen

• 16 December 2014 - 22:12

Henk En To De Koning:

Dag Rinske en Ed,
    Weer terug kunnen kijken op een fantastische reis... Wat wil een mens nog meer?
    leuk dat we met jullie mee mochten reizen en bekend terrein hebben kunnen aanschouwen.
    "n Voorspoedige terugreis en een fijne voorbereiding op de komende oerhollandse feestdagen.
    Lieve groet,
    Henk en To.

• 23 December 2014 - 13:40

Atte En Marijke:

De tijd gaat snel, jullie "blonde dochter" Marjon hebben we helaas niet meer zien fietsen in ZW-Down Under... Uit jullie verhalen op te maken was het bezoek aan Maleisië een succes. Geniet van de Nederlandse gezellige Kerst en Nieuwjaar tijd. De kachel even wat hoger, de ijsmuts en wollen sokken uit kast en pas op voor de ijsman!
    Groetjes,
    Atte en Marijke

• 23 Januari 2015 - 13:12

Barbara Venema:

Wat een prachtige foto' s en leuk om de reisverslagen te lezen

• 20 November 2023 - 18:32

Sint Nicolaas: